Friday, January 13, 2012

Van Mini Milo - All Complete!!!

Akhirnyer, sejak tahun lepas menanti, setelah hampir 5 bulan menunggu...koleksi van milo mini aku dh cukup!! crita pasal van milo ku leh refer kt sini dan disini...so semua van dh ada...aku pon hepi sbb xde la ternanti2...ekceli dh tiga kali aku dpt van mini milo melalui pos...x caye tgk bwh ni...
yg ni 1st terima van mini milo by post, tarikh 11.10.11
dlm tu ada 2 van mini milo tahun 50an, yg 2 van mini milo 50an kt lantai tu yg aku dpt time beratur ms bulan ogos last year...
yg ni lak 2nd time terima by post, tarikh 23 dis 2011
dlm kotak tu aku dpt 1 van mini milo tahun 90an & 1 van mini milo 2010, dlm kotak dpt sekali borang pengakuan penerimaan...
ni last sekali terima by post, tarikh 3 jan 2012, kali ni van mini milo 2011 dpt dua! satu kecik satu besaqq...
so complete sudah hobi baruku iaitu mengumpul van mini milo, van mini milo 50an ada 4 besar, 60an 70an ada satu van besar, 80an satu van besar, 90an satu van besar, 2 van kecik, 2010 satu van besar dan 2011 satu van besar & satu van kecik.....lega rasenyer...simpan elok2 dlm drawer, tunggu cik nayli cik neesa dh besar sket baru leh letak luar kot...tp xleh gak sbb kena tunggu adik2 dorg lak besar sket...so maknenyer lama la van mini milo tu dok dlm drawer....hak...hak..hak...

6 comments:

  1. salam brader,,,van ni akan kuar lg dlm bulan 12 ni,,tahun 2012

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bulan ni la ye? Design yg sama gak ke?kena kumpul barcode jgk ke? X saba nk tungguuu....tq!

      Delete
  2. salam tt...maaf nk tanye nak jual x koleksi ni...saya xcukup 1 je tahun 1950...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak... Mcm x nk juai la... Sowie, cer tgk kt mudah kot2 ada org nk juai...

      Delete
    2. thank...bile rase tgerak hati,tkacau jiwa nk jual juz email me at deyfo636@gmail.com....hhehe

      Delete