Sunday, April 10, 2011

Jalan2 tesco

Kisah ulangan - 29 Januari 2011 ari sabtu

cuti sabtu so mama dok umah layan budak2 dua orang itu, papa keje..boring dok umah so pagi2 morning ajak nayli & neesa g tesco, selain nk bawak budak jenjalan misi utama adalah utk membeli drypers sbb ade ofer kaw2 punyer...biasenyer kalo beli dryper L72 @ XL54 harganya ialah RM36, Rm 39 atau ada gak yg jual RM42.  tapi kali nie tesco jual RM29.89 so aku mesti & WAJIB beli.  Nak tahu aku beli berape?
Lapan pek je..



sorg leh beli 4 pek, mule2 aku beli 4 pek, bayar pastu turun g hantar kt keta, naik pulak beli lg 4 pek, cik nayli ngan neesa terpaksa la layan mama sekejap je sayang...so sumenyer 8...kalo ikutkan nk beli lagie...aku bukan ape..bile aku tgk mcm x laku je, xde org yg tergile2 nk beli so aku ambik la...kirenyer 1st come 1st serve la ye...hihi

Lepas penat mengangkut drypers nie so aku ajak nayli & neesa main kt playground tesco, kena bayar rm3 sorg main la sampai penat...









seronok tgk budak2 nie main...kalo ikot mama pon nk join gak...lepas penat main balikk umah dlm keta lg dh pengsan!! (selesai gak kisah ulangan bulan januari 2011 nie...)

No comments:

Post a Comment