Sunday, April 10, 2011

Minggu Saham Amanah Malaysia 2011 di IPOH!!!



Minggu Saham Amanah Malaysia 2011 (MSAM 2011) adalah acara tahunan anjuran Permodalan Nasional Berhad (PNB) dan anak syarikat, Amanah Saham Nasional Berhad (ASNB).  MSAM kali ke 11 ini akan berlangsung di Ipoh Perak bermula 20 April 2011 hingga 26 April 2011.  Bermacam2 aktiviti akan diadakan antaranya seminar perancangan kewangan, kaunter khidmat pelaburan, pertandingan mewarna, kuiz dll. Pelancaran akan disempurnakan oleh YAB Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Tun Razak pada 20 April 2011 dan majlis penutup akan disempurnakan oleh YAB Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yasin pada 26 April 2011.

Aku amat berbangga akhirnye Ipoh dipilih sebagai tuan rumah.  Walaupon agak sibuk tapi aku tetap enjoy dan berharap majlis ini akan berjalan lancar sempurna.  Branch aku kena buat 50 seminar sebelum MSAM mulai pertengahan Februari hingga 16 Mac.  So far branch kami telah berjaya membuat 50 seminar sebelum MSAM 2011 bermula!! Syabas kepada sume rakan sekerja Ipoh especially my bos yg really all out utk MSAM.  Aku pon ada jgk bukak kaunter dan taklimat. Antara tujuan kaunter ni ialah untuk menggalakkan pelabur baru mendaftar mana2 skim & juga menggalakkan kakitangan awam membuat skim potongan gaji ASB melalui Jabatan Akauntan Negara. Ni antara gambo yg sempat aku amik.
 Pejabat Pembangunan Persekutuan Negeri Perak
Bersama Hajah Samahah...terima kasih daun keladi

Sambutan agak menggalakkan...terima kasih sume!
      Jap & K.Zah sibuk memberi penerangan...aku sibuk amik gambo...

*peace*
Ni plak kaunter kat Jabatan Pelajaran Negeri Perak
 Posing dulu
Aku explain tentang skim potongan gaji ASB
 Poster makluman kaunter yg dihantar 2 hari sebelum kaunter dibuka
Siew Mey bagi penerangan...

Pastu bukak kaunter kat Institut Perguruan Guru Kampus Ipoh pulak..

K.Zah & Jap melayan student yang sporting...
K.Zah & Jap
Aku paksa Jap amik gambo...

Aku

No comments:

Post a Comment