Thursday, February 23, 2012

Bday Suami Sendiri

Hari ni 23 feb 2012 bday asben lak...tahun ni mmg kurang preparation aku...tahun2 sblm ni biasenye nk beli ape2 mesti awai2 dh buat...tp this year ptg smlm baru la terhegeh2 nk beli...smlm kan bday aku, pastu ptg tu ade meting lak, abis meting kul 7pm baru la aku ke tesco...lani maleh tul nk g soping mall kalo xde mende nk beli...mybe sbb bdan pon dh makin berat & nk jln pon malehhh sesangat...dh sampai tesco pon konpius nk beli ape...jln  punye jln so aku amik la 3 bday kad, satu from mama, satu from nayli & satu from neesa...so papa dpt byk kad this year...selain tu aku beli book sorg satu utk conteng & kaler2... 

sampai umah cepat2 soh cik nayli tulis kt kad tu...mama bgtau huruf ape & cik nayli yg tulis sendiri tau...utk kad from neesa pon mama mintak cik nayli yg tuliskan...fuhhh mmg aku bangge la sbb 1st time nayli leh tulis sendiri kt kad bday...pastu aku calit lipstik aku & soh nayli & neesa kiss kt dlm kad tu...ntah asben perasan ke x ada lipstik dlm kad dorang...

okeh anak kepada bday boi dh ready utk potong kek...errr bday sapa sebenarnyer nie?? sibbaik ada 2 pisau...kak ngah neesa dh meronta2 nk pisau potong kek...sibbaik aku simpan pisau ms bday neesa aritu...backdrop tu semalam tulis mama & today tukar papa...b4 that nama neesa...3x recycle...save bajet sbb bajet xde....nk tunggu time nayli x la kot sbb nayli bulan oct & cdg bday nayli nk celebrete kt skul nnti...

ni la kek yg aku beli kt tesco...aku soh tulih '23.2.12 bday papa nayli neesa'....tp bile tgk mcm dh lain maksudnyer...asben aku tanye kenapa xde nama mama...

yeaaaa...papa soh budak2 jerit...nayli jerit sampai nganga2...cik neesa lak sedap je dh rasmi kek tu....
suwitttt memento for today...semalam mama today papa so fair & square...papa bucuk kak ngah cakap...mama wangi...gud girl...
sesi suap2 kek kt papa...papa mcm fobia nk mkn kek sbb baru baik sakit gigi...nk tido jgn lupa gosok gigi...iskhhh tu pon nk kena pesan... ;p
gambo sefamili lak...kak ngah neesa mcm biase posing x mau tgk kamera...tgk kek lagi besh....so hepi bday to u my asben & papa to nayli neesa & future baby...arini papa dpt 3 kad & 1 kek...banyak tu adiah...nk adiah betoi2 nnti2 abang pilih sendiri ye...we all luv u papa!!

1 comment: