Friday, March 2, 2012

Fridge Magnet Hobi Baru Mama

Bile ye aku stat kumpul fridge magnet a.k.a fm ni? last year la kot...tp yg aku ingat asben aku yg bwk blk fm from melaka...pastu baru la aku stat kumpul sket2...dulu2 ms g obesi (obesi la sgt...) iaitu kt medan, jakarta & bandung tahun 2007-2009 cmtu aku blom terpikiaq nk kumpul fm ni...awai thn 2011 kami sefamili p sabah, time tu baru la semangat & seronot pilih fm sendiri, aku beli 2 corak raflesia, 1 baju kadazan & ada la beberapa lagi corak...pastu bile p lost world ipoh sempat la beli satu...yg tu beli jenis getah, mahai sket tp konfem x pecah...pastu time minggu saham amanah malaysia (msam) aku join xtvt by pos malaysia & dptla fm pos malaysia yg kaler merah segiempat tu...byk gak dpt tp dh sorok sbb cik nayli neesa letak merata...pastu g times square aku beli 2, mule2 aku cadang nk kumpul fm ke tempat2 yg aku dh pegi je tp bile pk2 blk kalo cmtu lmbt la nk penuh koleksi aku, so aku stat kirim fm kt sape2 yg selalu melancong obesi...nk p obesi mmg susah lmbt la sket...kena modal byk ooooo....kalo fm malaysia aku akan cuba beli sendiri...
konsider penuh la fm aku kt fridge aku kan? kalo ikutkan mmg kebanyakan fm ni aku kirim...
1) fm sarawak-member opis time blk sarawak sbb wife dia org sarawak so aku pon kirim la...beli 3, aku penah p sarawak, time tu blom kawen pon & mmg x ter pk nk kumpul fm...so kirim je la sebagai ganti...
2) fm medan -member satu u-azi (dok ipoh gak) aku kirim SEPULOH!!! puas ati...ekceli geram sbb kenape dulu2 aku x beli sendiri...bile dh byk bagi kt mak sket, kt adik sket...depa pon mmg nk sgt sbb dorang pon xbeli ms kami g indon dulu...
3) fm osaka-member yg sama, azi rajin gler g obesi then aku kirim 3, satu gambo hello kitty, satu sakura, satu hard rock osaka...this year azi byk kali g obesi, aku akan kirim ye azi...tq in advance... ;)
4) fm thailand-member opis bagi 2 tiap opismet...yeaaa...ni spesel sket sbb simple je kayu segiempat...
5) fm suriname-my adik ipar keje kt obesi-trinidad, dipaksa bagi kepada kakak iparnyer, dapat dua!! yeaaa....


kt atas dh penuh...byk lagi ruang kt bawah nuunnnnn dik nonnnn....berita terkini-aku baru oder 1 fm from amsterdam,  1 fm from holland, 1 fm hongkong, 1 singapore & 6 fm princess utk my princess...

No comments:

Post a Comment