Monday, July 18, 2011

Family Day PNB - Lost World of Tambun

Yeahhh...tahun ni PNB buat family day kt Ipoh, Lost World of Tambun, senang la org ipoh nk join...so sume org kl turun ipoh & branch2 utara-Aloq staq, penang pon ramai yg leh join, ni kali ke berapa ntah aku join PNB punyer famili day, dulu ms dok hq kl aku ada la p famili day kt putrajaya, Berjaya Times Square, pastu transfer ipoh susah sket la sbb jauh2...tp ms PNB buat kt A Famosa aku g jgk...sanggup!! yg aku ingat famili day kt port dickson, sunway lagoon & bukit gambang aku x p...
mama, nayli, neesa & pah tepeng
tiap kali famili day aku selalunyer bwk mak...yela kalo bwk mak baru la aku leh mandi manda...hahahha...xde la...bile bwk mak join famili day so mak aku pon hepi sama sbb dpt pegi tmpt yg blom penah pegi...mcm g a famosa dulu tu mmg aku bwk mak...ekceli branch ipoh dh penah buat famili day kt LWOT dulu...ms tu nayli kecik lg & neesa blom ade lg...tket mak aku kena byr sendiri ye bukan company tanggung...jom tgk gambar2 kami kt bwh nie...
jom mama...kakak ngan adik dh ready!!
lost world of tambun ipoh
kakak & adik
mama, nayli & neesa
nayli ardini
neesa adlina
nk g mandi kt tmpt pasir2 plak...jom!!
kakak jaga adik...
papa, kakak & adik
aku join sukaneka lastik tin kosong...
mama, kakak & adik
pejo's famili dlm kepura cave
naik tren
kakak suke naik kude
adik neesa lambai sape tu?
ngan cik mas...my gud old pren





2 comments:

  1. woot!!!! aku tatau pon ko ada blog.. oo.. semunyik2 eykkk :) peace!!! gud old pren...

    ReplyDelete
  2. haha...blog x chantek meleh & malu nk bgtau...

    ReplyDelete