Monday, July 18, 2011

My 1st Corelle

aku x byk sgt koleksi pinggan mangkuk...yg ade tu pon beli ms hanimun kt langkawi...beli kt idaman suri...aku ske pinggan yg guna sekarang sbb ringan...pinggan melamine je...kalo time basuh tu xyah la berhati2 sgt takot pecah...pastu ada la dpt set pinggan mangkuk masa kawen....wpon cantek pinggan tu mcm sayang nk guna lgpon berat sket...

bab2 pinggan mangkok ni pon aku mmg x tera...tp ade la tau psal corelle la, vision la, corning ware la...satu ari tu ada mmber aku,hanum, yg stay kt US, ofer dlm facebook dia nk belikan corelle sbb dia nk blk for good, so aku pon berminat la...lgpon beli kt sana mmg murah gler...aku pon tgk dlm website corelle & pilih design mana yg cantek tp murah

aku pilih set country cottege 30 pcs & harganyer rm450 only! for me mmg cheap la sbb 30pcs...ekceli aku berkenan yg square pattern tp mahai sket & 16 pcs je..so bile hanum dh sampai malaysia aku pon p umah dia, borak2 sakan & dpt la my 1st corelle...i likeeee!!! tnx anum...

No comments:

Post a Comment