Monday, September 12, 2011

Bacalah...

Jalan2 ke jusco pastu singgah MPH...beli buku la...sejak dh konfem positif so aku nk la baca buku ni...kalo ikut aku dh ada buku ni tp dah tersimpan kt dalam stor...maleh nk ponggah2 stor yg dah padat tu so aku beli je la yg baru...x rugi pon...tiap kali pegi MPH mesti cik nayli cik neesa pon sebok nk book jugak... baguih2...tp aku carik buku yg murah2 je...dorang buat main je...yg penting dorang tau pentingnyer buku drpd mainan...oh yea mmg dh lama aku xbeli mainan...mainan yg ada pon byk yg dah disorok dlm stor...xlarat aku & asben asik nk kemas je especially mainan yg kecik2...
satu book mama, satu book papa, satu book kakak, satu book adik...xyah rebut2...
tajuk buku aku ialah 'nama-nama indah serta amalan surah-surah ketika hamil' oleh khairunnisa' abdullah...aku ske betoi ngan cover buku tu...kiut miut je baby2 tu...harga x ingat rasenyer rm13...tp resit mesti la simpan utk claim income tax kan? dlm buku ni yg aku nk sangat ialah surah2 yg ada dlm tu...pastu ada jugak nama2 pilihan..leh kasik idea utk newborn nnti....ada buku yg lain tp lebih kepada panduan ibu hamil...bukan la nk kata aku tero tp dh ada 2 anak so panduan2 tu dh tau sket2...cume dlm buku ni doa yg aku selalu baca ms pegnent nayli & neesa dulu lain sket...ye la doa kan banyak...aku nk try google doa yg sama mcm aku bace dulu...x ingat plak surah ape...
asben beli buku photography dia la...cik nayli cik neesa lak aku pilih buku yg ada pen & bley dipadam bile tulis...satu buku ni rm6...nayli dh stat guna buku tu...& cik neesa dh stat conteng buku tu...sayang anak mama!

No comments:

Post a Comment