Monday, September 19, 2011

Ke Open House Amanah Raya Berhad (ARB)...

Wahhh...3 entry berderet2 pasal open house...mcm la byk...3 je...kalini aku p open house arb...aku p ngan khasni & era..bos pegi awal sbb bos jln laju sgt...dekat je ngan opis..g jalan kaki je..jalan kaki laju2...makan pon laju2 sbb nk kejar masa sejam je waktu rehat...sebelum tu org arb datang opis bwk kad jemputan...so sapa yg free & rehat time tu leh la pegi...
tiap2 tahun arb jemput kami tp aku xpenah p sbb kekangan masa...ewahhh...tahun ni xde kekangan masa so leh la join...
kami sampai kul 12 lebih...x ramai lg org & baru nk stat baca doa...menu2 dia wpon simple je tp sedap!
kotiaw stadium yg mmg terangkat! rugi lak aku x tambah...amik sket je...laksa pon ada tp aku x amik sbb dh kenyang...mule2 sekali amik cendol sbb dekat ngan tmpt laluan masuk...pastu amik satay, rendang sket, tembikai & lomang...
aku & era...posing seblm makan..
aku ngan khasni...aku tukar tempat sbb nk kasik nmpk signbod arb... ;p
lps kenyang sume kami pon berangkat pulang...kul 1 dh sampai opis...tenkiu arb...sampai blk teringatkan kotiau td...perghhh mmg sedap...baru teringat asben pon penah bwk aku mkn kotiau stadium...mmg femes...bile2 free nk g sana la...aik ngidam ke?

No comments:

Post a Comment