Thursday, September 8, 2011

Kad Raya Upin Ipin... Suke...suke...suke

peace
Cik nayli & cik neesa dapat kad raye dari upin ipin...suke...suke...suke....x sangka plak dapat kad raya upin ipin maybe sbb nayli & neesa kan dh jadi ahli masa karnival upin ipin kt ipoh baru2 ni...cantik kad raye upin ipin...betul...betul...betul...x tipu...wpon nama cik nayli x bape nk betul spelling dia tp xpe...& alamat pon ada yg x complete sgt tp kad tetap sampai...tenkiu upin ipin...dh dpt kad raya aku jd xsaba kot2 dapat kad birthday utk nayli next month...kalo dapat mmg la besh tp pening jgk sbb adik konfem x dpt sbb bday adik bulan mac....
peace terbalik
nayli suke sgt...betul..betul..betul...

poskad raya upin ipin
kak nayli beria2 ckp dia tau nk bace kad yg upin ipin bagi kat dia...aku mcm konpius lak...sejak bile dia leh bace...so aku layankan aje...aku rakam & mmg hepi betoi dengar nayli bace kad tu...aku nk uplod tp x reti...bile dh tero nnti aku uplod....nayli ckp "selamat ari raya upin...nnti upin akan bagi kek stroberi utk nayli...lps tu upin akan bg adiah skuter & topi kledar kt nayli...bla...bla...bla...upin bg lapik tangan...lapik kaki...upin akan bg sarung tangan..."
haaa...itu adalah adiah yg telah lama dituntut oleh nayli utk next bday...papa siap sedia la ye...kedai beskal pon nayli dh nmpk kt depan umah......

No comments:

Post a Comment