Thursday, September 22, 2011

Beraya Lagi...

Pagi g tgk perarakan merdeka, ptg tu plak kami ke umah kawan asben untuk jamuan raye...bile asben kata ada open house trus aku setuju pegi sbb tghari tu aku xselera mkn kt kedai mamak...amik nasik lauk ayam tp aku ratah keropok je...so perot pon lapa gler...lps sembahyang jumaat kami ke rumah kawan asben kt sungai rokam...aku x penah sampai lagi umah ni...beshnyer kawasan umah dia yg luas ada tanah keliling rumah...dh la dekat je ngan main road...
sampai2 je rupenyer kami org pertama sampai...ingatkan dh lambat...ekceli mmg jamuan lps sembahyang jumaat..mcm2 gak menu yg ada...sume homemade...mee kari, ketupat, kuah kacang, kek coklat, rendang ayam, rendang daging...ari masam masin yg besh tu...

asben bbm kawan2 yg lain ajak dtg umah ni cepat sebelum kami abiskan makanan...
 mama ngan cik nayli n cik neesa...budak2 ni tdo kejap je lps blk tgk hari malaysia...aku pakaikan siap2 dress tu & kena angkat dorang masuk dlm keta sbb dua2 tdo...tp tu la bile angkat je masok keta trus jage...

aku makan dgn selera sekali...mentang2 la dtg awal so siap tambah lagi makan kari yg sedap itu...

No comments:

Post a Comment