Friday, September 9, 2011

Hadiah Anniversary... (^_^) v

Kalo ikutkan mmg aku xdpt adiah...kahkahkah...utk asben ade la beli tshirt renoma utk asben...tu pon asben x perasan tshirt tu sampai la mlm td dia tanye...'ms bile beli tshirt ni...abg xde pilih pon'....dh 9 ari raye baru perasan...even dh pakai pon tshirt tu ms 3 syawal...tshirt tu aku beli sendiri...main ikut taste sendiri...nk kasik surprise & mmg kena surprise sendirik....
tp yg betul2 surprise ialah....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
double line!
kirenyer mmg rezeki syawal...alhamdulillah...moga aku & kandungan sehat & kuat...kejadian ujung tahun lepas betul2 menggabrakan aku...dec 2010 aku misscarriage...betul2 lps 9 bulan rezeki datang lagi...doa2kan la kami sehat2 & kuat ye...this week baru nk p klinik utk konfem sekali lagi......buat masa ni aku ngan asben dh try la nk panggil cik neesa tu kakak...asben soh panggil kak ngah tp aku xmo...aku nk panggil neesa sbg kak neesa...tp mcm sushah je sbb dh biase ngan panggilan adek echa...neesa pon mmg dh biasekan diri dia sebagai adik...adek echa nk dpt adek la adek echa......

No comments:

Post a Comment