Monday, September 19, 2011

Ke Mahkamah Syariah....

Untuk jamuan hari raya la.....ini adalah jamuan raye pertama aku attend utk tahun ni...kawan asben ajak & asben plak ajak aku sbb kawan dia kata leh ajak famili...so waktu lunch aku ke sana la...mmg meriah dlm dewan tu...ada la dlm 8 stall mcm tu...ada stall bihun sup, laksa, mee kari, nasik arab, lemang, roti canai dll lah..xde la aku round keliling...aku makan bihun sup sedap & laksa sedap...terima kasih...
me & my asben
gambar kami lagi

asben & biz partner aka bespren

leh kerana jamuan ni ari jumaat & waktu lunch so mkn pon cepat2...ye la nk ke sana lagi dh amik masa...kang terlebeh lak waktu lunch...besh gak dpt g jamuan raye opis tmpt lain...makan..mestila besh kan? kt opis kami dulu penah wat open house, siap jemput vip2 lagi...tp disebabkan katerer buat hal...manatak..jamuan kul 4 ptg tp dorg x sampai2 lagi...gelabah kami satu opis...malu usah cakap la...so macam dh serik je nk buat open house opis...kalo nk wat pon kami wat potluck raye kt opis je...tahun ni blom buat lagi...tunggu masa yg sesuay la ye bos...

No comments:

Post a Comment