Thursday, September 1, 2011

5th Annivesary...Berseri-seri...

selamat pengantin baru
1 september 2011 genapla 5 tahun kami kawen...dh separuh dekad dah kawen, rase mcm baru je naek pelamin...(ayat standed)..aku dirisik pada 1 januari 2006, tunang 1 muharam (31 januari 2006), nikah 1 september 2006 ari jumaat, bersanding umah aku kt tepeng 2 september 2006, resepsi umah asben kt ipoh 3 september 2006 & hanimun kt langkawi seminggu lps kawen...aku cuti 2 minggu utk kawen...maklom la cuti banyakkk...masa kami kawen ni kirenyer nk dekat bulan pose, lagi 3 minggu nk pose....yg paling besh masa tu 1st time raye bersama2...together2...raye tahun tu 26 oktober 2006, masa 1st time raya bersama kami raya kt.....mana ye? aku dh lupa...tepeng kot...bile dibelek2 kembali koleksi gambar yg aku ada...mmg konfem gambar 1st raya bersama2 mmg takde! mcmmana bende nie boleh berlaku! frust betoi aku...aku rase gambar tu ada tp dh hilang...xde dlm laptop...xde dlm hardisk...hanya kenangan sahaje...
album kawen aku time dulu2 xde la gempak sgt mcm zaman sekarang nie...indoor je, outdoor takde...tp sibbaik ada bergamba kt studio...merase la pakai gawn mcm omputih, baju jawa la...& juge baju songket, dalam album ada gambar2 yg dicuci masih belum dimasukkan ke dalam album...sampai sekarang...
aniversary ke 5 tahun ni adalah hari raya...so celebret raye je kot...
majalah pengantin tu... ;P
semoge perkahwinan kami sentiasa dirahmati Allah swt, kekal bahagia selama2nyer disamping anak2 yg comel, kiut, cemerlang dunia akhirat...aminnnn

No comments:

Post a Comment