Thursday, August 25, 2011

No Cooking Today

Dapur tidak berasap today...makan kt luar ngan opismet asben...yahoo!!

***update selepas raya***

aku nk tayang gak gambo bukak pose kt luar...
siakap goreng & kangkung
telur beefstik, kailan ikan masin & timun sambal belacan
 gambar tomyam lupe plak aku nk snap...xsempat snap dh nk licin tomyamnyer...
me & my family

asben & his opismet
asben & his bespren & biz partner
tahun lps pon kami mkn kt sini...aku rase masakan dulu lagi besh...ntah la...dh tukar tukang masak @ mmg tekak aku yg dh bertukar...lps makan & sembahyang aku ajak asben p kedai baju & tudung kat2 situ...lalu aku berkenan ngan satu tudung yg dipakai oleh patung...trus amik & maka botak la patung itu...silap la x amik gambo...last year pon aku belii tudung kt situ jugak...tudung tu kaler oren2 sket..kalo nk tgk gambonyer kena tgk gambo raye la ye...
utk pose tahun ni ada satu rekod peribadi utk aku iaitu aku berjaya x pegi ke pasar ramadhan walau pun untuk sehari....cume bukak pose sekali je kt luar...sahur pon x tinggal....tahniah! tahniah utk diri sendiri...

No comments:

Post a Comment