Monday, August 15, 2011

Van Mini Milo & Surat

Sebenarnya dari last week lagi aku dh dapat surat dari milo...aku tunggu van mini milo tp dapat surat...kan aku ada hantar by pos jun lepas...setelah membaca kandungan surat baru tau yg milo bgtau permintaan van mini milo terlalu banyak sampai x tertanggung oleh milo...dorang kena order baru sbb stok dh abis..ordernyer dari luar negara & handmade...so milo bgtau yg depa akan delay anta van milo mini dari 8-10 minggu kepada 16-20 minggu...haahhh berjanggut la menunggunyer bagi mereka yg berjanggut...hampir setengah tahun...tapi xpe aku x kesah...janji aku dapat kumpul sume koleksi van milo mini yg kiut itu...van mini milo yg dh dapat tu masih belum mencukupi....
surat dari milo pasal van milo mini
kan aku p jusco semalam, tujuan & misi utama sebenarnya ialah...van milo mini la...apa lagi...aku trus ke kaunter milo...kaunter milo xde tp dh ada yg beratur...pelik kalini x ramai...aku org keempat...iaitu orang terakhir...tunggu punyer tunggu sampaila kul 10 lebih...sebelum tu ada yg bgtau org milo x dtg arini...tp kami tunggu jugak...bile org milo dtg barulah konfim bahawasanya van mini milo sekarang hanyala melalui pos sahaja! tiada lagi tebusan van milo mini di pasaraya...xyah la berebut2 beratur...so aku kasik borang aku kt dorang...kalini aku request van milo mini saiz besar tahun 1990an & tahun 2010...
perkembangan terkini promosi van milo mini
so sape2 nk van milo mini ni bolehla buat melalui pos sendiri...nk tau lebih lanjut refer ngan milo & borang download sendiri...dlm surat yg 1st aku terima bgtau penebusan melalui pos utk van milo mini 50an-90an dah tamat tp surat kedua yg dorang kasik ms aku kt jusco tu bgtau masih boleh lagi...van mini milo 1950an, 1960/70an, 1990an, 1980an & 1990an hanya diterima sehingga 31 ogos 2011 melalui pos, untuk van mini milo 2010 & 2011 akan diterima hingga 30 september 2011....so peluang masih ada! 
milo suke kasik free & aku pon sukeeee!

2 comments:

  1. nk tau... beli pe je? kalo beli byk2 t cm byk lak... cmne strtgi nk bli scara bpttan n bleh tbus van milo tu... terima kasih...

    ReplyDelete
  2. kalo target nk banyak van so kena banyak bar code, kena beli samada milo paket 1kg,2 kg, milo 3in1 dll bley refer kt borang, kalo nk 1 van besar & nk cepat kumpul barcode so beli milo 2 kilo sebanyak 2 paket sbb 2kilo=20 mata, van besar kena kumpul 40 mata

    ReplyDelete