Friday, August 5, 2011

Hari Ini Memang Hari Emosi...

Lunch hour today aku trus bergegas ke jusco ipoh dengan harapan yang tinggi...dari semalam lagi aku dh bersedia & x sabar2 nk ke jusco...lunch hour aku 10.30-12.30 so kuar kul 10.30 sampai jusco dlm 5-10 minit...aku trus carik booth dia, dh ada org & semakin ramai org...ms sampai tu dia ckp kena tunggu lagi 1/2 jam sbb nk amik stok lagi...stok dh abis...dia bagi nombor giliran kt aku..no 44!! no seterusnya start no 17,  mak aihhh ramainyer...aku ingat aku sorang je minat bende nie...sambil boring2 beratur aku pon nk amik gambo tp bley plak kamera henpon aku problem...nk capture tp x function, pastu bkn bley back2, kena shut off trus...aku bkn la nk syak sape2 tp x lain x bkn mesti la cik nayli @ cik neesa...sapa lagi...xpe mama x marah ponnn...so xde la gambo td....kamera lak tinggai kt opis...

ada sorang brader beratur kt belakang aku, dia dtg ngan wife dia...kami sembang2 la sambil tunggu giliran...then sampai la giliran aku...stok besar sudah abis...yg kecik je ade...adoiii dh agak dh sebenarnyer... stok kecik aku xmo la..pastu dia cdg g ke giant tambun kot2 kt sana x ramai org...so apalagi aku pon bergegas ke giant tambun, itulah pertama kali aku menjejakkan kaki ke giant tambun, sepanjang aku dok ipoh mmg x penah lagi aku p sana...lps je parking aku nmpk brader ngan wife yg kami sama2 berator td...la depa pon g giant macam aku...kami pon sama2 carik booth tu...x ramai sgt berator...then bile sampai giliran kami.. again!! stok abis...sila datang besok...mmg frust betoii...double frust la orang puteh kata...xkire pagi2 morning bsok aku nk p econsave...aku nk dptkan jugak benda tu...aku sebenarnyer masih lagi "bernasib baik", sebab aku dtg penat2 dari ipoh je...rupenyer brader & the wife td tu datang lg jauh dari aku...deme dari kuele kangso rupenyer!! iskhh kalo teman mau bako je tmpt nie...   

lps giant aku p greentown mall plak, g kedai samsung nk tanyer pasal kamera samsung ace aku apsal xleh amik gambo...laaa senang je repairnyer kejap je...baru lega...pastu blk opis, x berbaloi2 aku kuar arini...pegi 3 tmpt dlm ms 2 jam...bende yg nk pon x dpat!

No comments:

Post a Comment