Thursday, August 11, 2011

Vote For Tomorrow

aktiviti arini ialah aku pegi jugak ke greentown mall, aku dh buat rekod peribadi sebab g greentown mall 4 ari berturut2...aku taget mmg sejam je (ye la rehat pon sejam).. satu lg sbb kalo sejam je parking tiket free! td aku berjaye beli tudung raya aku & jugak baju melayu untuk asben....ekceli gile susah nk carik kaler sama ngan baju raye aku...dh x larat dh so aku amik gak bj yg macam sama kaler tp x serupe...takut kalo beli lambat2 nnti xde saiz plak...tadi pon ada bj melayu yg aku nk tp saiz dh xde...
bsok jumaat rehat panjang sket...nk kena buat something nie...bdk2 kt opis aku kalo ari biase mmg dok lepak opis je...ari jumaat baru dorg rajin jln2...aku ada beberapa aktivi untuk aku bsok:
calon-calonnya ialah....
1) g parkson tgk2 baju utk nayli & neesa- tgk je beli kemudian
2) g jusco utk redeem van mini milo lagi - nk van milo saiz besar 90an
3) g servis keta - mesti servis before cuti raye
4) g greentown mall lagi.... - x boring ke eyna oiiii...
5) tdo kt opis... - senang cerita.....
yg mana besh?

No comments:

Post a Comment