Thursday, August 4, 2011

Menu 3rd Ramadhan

pose ke3 pon sahur lambat...utk berbuka aku masak simple2 je...
menu 3rd ramadhan
ayam goreng
sup sayur
asam pedas kosong sbb asalnyer nk taruk ayam
kalo msk2 time pose nie mmg xpenah lg la aku tersilap nk rase mknn tu...bab2 tersilap mkm time pose ni adik aku dia selalu gak, kalo time pose bile blk sekolah lps abis mengajar, sampai je umah trus ke dapo minum air...dia kata ada la 2 3 kali dia tersilap...rezeki dia...mak sedare aku lak cite yg dia g jln2 soping bj raye kt pekan kuale, pastu anak dia yg kecik tu mintak air yg jual kt tepi jln, makcik aku pon oder la air tu & makcik aku pon minum....rezeki makcik...paling latest asben aku la, ms pose ke2, dok tolong2 aku kt dapo, tgk daging masak itam tu terus ngap! besh je...selamber je & baru asben ku tersedar....ms tu mmg nk dekat2 waktu buka dah...dan ekceli aku pon penah, tp bukan time masak, ms tu aku ganti pose, time nk amik nayli kt umah mil aku selamber je rasa mknn yg mil masak, my mil tegur..."ehh...bukan pose ke?"

No comments:

Post a Comment