Wednesday, August 24, 2011

Ecard Raye Opis Ku

Sejak dua menjak ni dh jadi trend kt opis kami untuk hantar ecard raye ke semua staf, mula2 ada dua tiga department je buat pastu ramai la pulak mengikut...so opis aku pon x mau ketinggalan hantar ecard raye utk semua staf...ada setengah branch dh emel awal2 pose dulu...makin seronok plak macam2 design dorang buat, ada yg guna powerpoint...ada yg guna gambar edit2, yg pasti masing2 seronok jadi glamer sekejap...budak2 opis pon tanyer aku bile nk buat...& aku plak tanyer asben aku bile nk tolong buat, semalam aku emel kt asben gambar utk ecard raye opis kami, tp dlm gambar tu ada 2 org staf xde sebab dua2 warded...so aku pon carik la gambar dorang asing2... aku mintak asben buat yg simple2 pon xpe...asben pon ade keje maleh la nk kaco...tidak lama kemudian asben pon kol soh tgk....ok la tu...simple but nice...yg beshnyer gambar kak zah & kak azmar tibe2 dorang join kami dalam gambar tu...makaceh la asben ku...
kt ecard tu ada nama tp aku delete guna paint je...guna software lain mmg x tera...

No comments:

Post a Comment