Wednesday, August 3, 2011

Menu 2nd Ramadhan

ari kedua ramadhan sahur dh lewat sket, kul 5.10 baru bangun...wpon biasenyer sahur kul 5, 10 minit lewat pon dh rase lambat...tp yg penting sempat sahur.., aku mmg kalo bley x mo miss sahur, kalo terlewat dpt minum milo pon jadi la...last year miss sahur sekali kot...
menu 2nd ramadhan
daging masak kicap itam legam
udang celup tepung
sayur tumis mcm semalam tp bkn smlm punyer tau..
ptg semalam sampai umah 5.30, masak2, tp kali ni abis masak lambat pulak..time goreng udang yg lambat sket...kalo nk tau ms aku goreng udang tu punyer la mencabar imam...telan ayaq lioqq bape kali ntah...rase nk ngap je udang tu...tp x ngap pon...mana bley...
menu tambahan asben beli kuih limas, ada yg panggil tepung pelita...semalam pon kuih limas jugak, minat betoi aku kt kuih limas...penah dulu ms pose time darjah 5 kot, mak aku buat kueh limas nie, ms tu dh kul 6 petang & aku bukak pose sbb xtahan tgk kueh limas......ohhh kuih limas...bile la aku nk reti buat kuih limas sendiri ye??

No comments:

Post a Comment