Wednesday, August 24, 2011

Biskut Tunjuk

Untuk raye tahun nie aku macam maleh pulak nk buat biskut raye...aku bagi alasan sebab aku dh tiap2 ari masak so nk buat biskut raye xde mood...2009 adalah 1st time aku buat semekut raye iaitu biskut paling senang - biskut conflakes madu..masa buat konfleks madu dapat la dalam 3 balang rasenyer...(masih berusaha mencari gambar tp x jumper2 lg...)...utk tahun nie aku lebih selesa untuk beli biskut tunjuk sahaje...beli x byk tp rase mcm banyak...semua biskut raye tunjuk ada 4...rase nk makan je before raye...kot2 mlm ni kami nk makan ramai2 kt umah...kalo biar time raye kadang2 x abis biskut tu...
biskut yg aku beli namenyer biskut london almond, tart strawbery, nestum oat & satu lagi x ingat sbb aku oder lps test biskut tu..tambahan kepada biskut tunjuk ialah aku dh oder kerepek ubi tunjuk, kek lapis sarawak pon tunjuk gak...kalo aku buat sendiri kek lapis sarawak mmg aku tero la...

No comments:

Post a Comment