Monday, August 1, 2011

Kerja Baru

Mak telepon bgtau aku dapat ofer tmpt baru...aku pon ingat2 lupe bile aku apply, aku pon pegi daftar diri kt tmpt baru, dengan suasana tmpt baru mmg rase lain...kawan2 baru, suasana baru, memang berbeza...baru ari pertama aku dh rase x selesa, masih teringat2 di tempat lama...masa aku sedang bekerja, sorang member opis lama datang kt opis aku sbb ada urusan kt tempat baru aku bekerja, sembang2 sket & trus terkenang2 tmpt keje lama...waktu lunch asben aku dtg ngan nayli & neesa, aku bgtau aku xminat keje kt tmpt baru, x seronok, so asben aku cadangkan aku g jmpe bos lama & bgtau bos lama yg aku nk keje balik kt tmpt lama, aku pon pegi la kt opis lama nk jmpe ex bos tp ex bos bz, ex bos aku ckp xleh keje kt situ dh sbb next month ada org baru nk ganti tmpt aku...aku frust betoi, rase mcm menyesal kenapa aku trus je setuju keje kt tmpt baru, kenapa aku x diskas betoi2 ngan asben aku & yg paling penting kenapa & masa bila aku apply keje baru?? tiba2 aku tersedar...ari dh nk siang...sibbaik!! MIMPI rupenyer...iskh..iskh..iskh...

No comments:

Post a Comment